tisdag 16 augusti 2011

Med matte på jobbet..

Jag har följt med matte på jobbet flera gånger nu senaste dagarna...
Det har varit jättemysigt..
Torsdags den 11/8 var första gången..då sov jag i mattes knä..

Sen så fick jag träna att gå i koppel i skarpt läge som matte sa.. men jag var sååå duktig så nu kan jag faktiskt gå i koppel!


Till lunch så sov jag under bordet och kopplet var på tihi..


Matte tyckte att jag var sååå duktig... och Ni må tro hur många som kom fram och pratade med min matte och så klappade de mig.. :D myyysigt!


Sen sov jag i min transportbur resten av eftermiddagen.. ja med någon paus för att pinka.. fniss.

I lördags fick jag följa med matte till hennes systers butik.
Matte skulle hjälpa till där och jag ville så gärna följa med matte..så det fick jag..:)


Jag och min herr räv var där och busade..
Men jag sov gott i min bur ibland med.. och så fick jag även då gosa med massa mysiga människor!


Fick gå en liten kort skogspromenad med för första gången.. myyys!

I måndags hade min hundvakt inte möjlighet att ha mig så jag följde med matte igen..
Jag var sååå duktig sa matte.. fick vara i min hage som hon tagit med och så min bur med såklart...
Jättemysigt var de!
Så hände något mer som min matte tyckte var lite sådär..
Jag lyfte på benet när jag kissade för första gången.. hihi.. flera gånger.. men sen så pinkar jag sittandes för det mesta.. fniss!

Vov kramar från mig, Tedd!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar